Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Saltar al contenido

Oficina Acelera Pyme AFM

Cargando Eventos

« Todos los Eventos

  • Este evento ha pasado.

Marketing en la industria

2 abril|10:00 - 14:00

OBJETIVO

El objetivo de la reunión es generar un espacio de intercambio y reflexión para los/as Directores/as de Marketing de las empresas. A través del análisis del Libro Blanco del Marketing Digital y el debate sobre tendencias y desafíos del sector, buscamos alinear estrategias, fomentar la colaboración y seguir impulsando la transformación digital en la industria. Todo ello en un entorno inspirador como Chillida Leku.

PROGRAMA

10:00 | Bienvenida y acreditaciones
Recepción de participantes y café de bienvenida.

10:00 – 10:15 | Apertura del encuentro
Presentación de la jornada a cargo de AFM Cluster.

10:15 – 11:00 | Resultados del Libro Blanco del Marketing Digita
Análisis de los principales hallazgos y su impacto en el sector.

11:00 – 11:45 | Espacio de debate: Retos y oportunidades en el marketing industrial
Puesta en común de experiencias y estrategias entre las empresas participantes.

11:45 – 12:15 | Coffee break & networking
Momento para el intercambio de ideas en un entorno distendido.

12:15 – 13:00 | Nuevas líneas de colaboración entre empresas
Presentación de iniciativas y exploración de sinergias.

13:00 – 14:00 | Visita guiada a Chillida Leku
Recorrido exclusivo por el museo de la mano de Mikel Chillida.

14:00 | Cierre del evento

Detalles

Fecha:
2 abril
Hora:
10:00 - 14:00
Categoría del Evento:
Etiquetas del Evento:

Organizador

AFM

Local

Chillida Leku